poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Przekroczone 300 km i podsumowanie marca

W piątkę na trening wybiegałem sobie 19 km co dało mi pokonanie 300km w miesiącu. Po raz pierwszy udało mi się pobić taki rekord. Biegłem średnio po 4:50 z wolnym początkiem a  mocniejszą końcówką.
Marzec biegałem regularnie 5 raz w tygodniu. Kilka razy trenowałem dwa razy w ciągu dnia lub w odstępie niespełna 12 godzin. Skuteczność treningów 100 % z planu.  Czuje  się zmęczony tym planem. Pozostało jeszcze 3 tygodnie. Teraz zwalniam i kilak treningów na pewno odpuszczę tak dla regeneracji.

 
Liczba założonych treningów: 22
Liczna wykonanych treningów: 22
Liczba treningów tygodniowo: 5

Liczba startów w zawodach: 2
Życiówki: brak
Ogólna liczba kilometrów w marcu 2017: 304,5 km 
Liczba km w 2017 roku: 746,5 km  
Inna aktywności:  ćwiczenia
Średnia liczba km na treningu: 13,84 km
Średnia na kilometr: 4:46 
Liczba godzin spędzonych na bieganiu: 24:12
Średnia prędkość 12,57 km/h


 Udało mi się w marcu zrobić dobrą robotę. W kwietniu najważniejszy start na wiosnę i wtedy okaże się jak się przygotowałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz