poniedziałek, 13 marca 2023

Pierwszy miesiąc wyzwania zaliczony

W ramach noworocznego postanowienia #TransAntarctica365 robię codziennie min.  5 km bieg, marsz, rower, kajak lub inna forma aktywności która da się zmierzyć i pokonać własnymi nogami lub siłą mięśni. 

Pierwszy raz biegałem przez 14 dni dzień w dzień. Potem dla regeneracji 15ty dzień to rower i dalej bieganie. Łącznie w styczniu 27 treningów biegowych i 4 razy jazda rowerem. Każdy oczywiście min. 5 km. W sumie piątek było mało. 

Biegałem zazwyczaj starając się aby te,po było poniżej 5 min/km choć w ramach regeneracji zdarzało się i wolniej.  Bywały dni trudne gdzie wyjeżdżałem i wiedziałem,że cały dzień będzie w podróży to pojeździłem rowerem o 4-tej rano. na wyjeździe nie odpuściłem i dreptałem te 5 km z radością. 

W styczniu wyszło mi 179 km biegu i 37 km jazdy rowerem. Niby nie dużo ale trening codziennie to też dla mnie nowość. Zobaczymy jak będzie dalej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz