wtorek, 7 października 2014

Poranny niedzielny bieg
05.10.2014r.

       Bez problemu wstałem w niedzielny poranek na trening. Rozgrzewka i ruszam po znanej pętli. Nie zabrałem tym razem zegarka. To ma być luźny bieg, bez mierzenia czasu. Słonce które się pojawiło zapowiada ciepły dzień. Przebieram nogami tak jak na rozgrzewce. Nie śpieszę się. delektuję się tym wolnym czasem na powietrzu wśród przyrody.
          Mam możliwość przemyślenia jakże istotnych w ostatnim czasie kwestii i poukładania sobie. Nie spostrzegłem się kiedy a zrobiłem 4km. Myślę o starcie i chyba będzie to dycha w Adamowie. Poniżej jest post terminami i miejscami najbliższych biegów. Jak narazie na horyzoncie VI Adamowska Dziesiątka. Trasa płaska ale 4 kółka co mnie zawsze irytuje. Jak kto woli. Ja w imieniu Pawła Młodzikowskiego zapraszam na 19.10.2014 koło Łukowa http://kbvmax.pl/?page_id=193  a dlatego,że jest tam fajny klimat i zawsze spotyka się sporo znajomych biegaczy. Jak co roku odbywa się rywalizacja drużynowa któa dodaje smaczku zawodom.

       W tych rozmyślaniach minąłem 5 i 6 km. Juz zbiegam z piaszczystej drogi na bardziej utwardzoną i mknę do końca. 7,5km do dystans który ostatnimi czasy polubiłem hehe. Wbijam sie w rytm i co drugi dzień już biegam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz