czwartek, 21 marca 2019

Start na piątkę
Z okazji Dnia Kobiet  jak co roku startuje w biegu na 5km koło Białej Podlaskiej. W tym roku nie byłem gotowy na szybki start ale chciałem zrobić dobrą piątkę min. 4:00/km.
Tego dni a wiało i wiedziałem, ze pierwsza część dystansu będzie pod  wiatr i wiatr z boku. Trasa po kostce i asfalcie nie należy do moich ulubionych. 
Zrobiłem rozciąganie i rozgrzewkę  2km. Potem szybki start i do dzieła. Pierwszy kilometr bardzo szybki 3:33 co było mało rozsądne. Na kolejnym już w normie lekko poniżej 4 minut na km. Biegło mi się już lepiej i kontrolowałem tempo nie szarpałem.
W końcówce ostatni km przyspieszyłem ale całej piątki nie było tylko 4,8km. Średnia wyszła 3:54/km.


Po biegu rozbieganie też po trasie biegu.

2 komentarze:

  1. Wow :) Zawsze podziwiam ludzi, którzy biegają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bieganie jest fantastyczną opcją na ruch. Nie kosztuje majątku, wbrew temu co niektórzy piszą. Jest przyjemne, poza trudnymi początkami. No i można bieganie uprawiać o każdej porze roku

    OdpowiedzUsuń