wtorek, 23 września 2014

Poranne truchtanie
24.09.2014r.

    Jak poszło drugi raz to będę biegał. Dzisiaj wstałem skoro świt i porozciągałem się. Bez śniadania lekko sobie potruchtałem przy wstającym słońcu. Ponownie kółko 7,5km ale biegło mi się super. Już się nakręcam aby na kolejnym treningu zrobić 10 km. Planu jako takiego nie mam. Minęło mnie kilka fajnych imprez biegowych ale brak w nich udziału i odpoczynek daje jeszcze więcej motywacji do treningu. Myślę, aby treningowo narazie tylko truchtać bez mierzenia czasu, a może za kilka dni ustalić sobie jakiś cel. Dzięki porannemu bieganiu mam dużo energii na cały dzień. Piękne słonce i złota polska jesień która już powoli się rozpoczyna czyni trening jeszcze fajniejszym. 
 
         Kto może to zapraszam w sobotę 27.09.2014r. w imieniu Klubu Biegacza Biała Biega i Partnerów na test Cooper do Białej Podlaskiej. Tutaj link http://www.bialabiega.pl/view/133,zapraszamy-na-test-coopera-27-09-2014 i więcej informacji polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz