sobota, 3 stycznia 2015

III Noworoczny Bieg Biała Biega, czyli pierwsze kilometry w 2015 roku
01.01.2015r.




W Nowy Rok wystartowałem w Biegu Klubu Biegacza Biała Biega na dystansie 5km w Styrzyńcu. Po rozgrzewce i rozciąganiu  ruszyłem na trasę z kostki miejscami oblodzoną. Nie szarżowałem. Kibicowała mi żona i wspierała pomocą bieg.
foto Michał Laudy biala24
 foto Marek Krzewicki Radio BiPeR

 Zamiarem było przebiec się w miarę rozsądnie. Start spokojny w tempie docelowym. Kilku zawodników mnie minęło. Jeszcze paru na trasie. Na finiszu udało mi się przyspieszyć lekko. wynik 22:09 daleki od normy ale liczył się udział. W 2015 roku nic nie planuję poza bieganiem. jak wyjdzie i jakie starty to się okaże. Będę starował w maratonach, półmaratonach, dychach i piątkach.
Biała24 Michał Laudy biala24.pl/  Radio BiPeR Mariusz Maksymiuk i Marek Krzewicki radiobiper.info/2015/01/01/iii-noworoczny-bieg-biala-biega-galeria/
Video

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz