wtorek, 26 maja 2015

Nowy plan treningowy

Bieg ciągły i setki
26.05.2015r.


Drugi trening z planu to także 50 minut biegu ciągłego. Pobiegłem po piaszczystych polnych drogach. Specjalnie się nie zmęczyłem bo średnia oscylowała wokół 5:38/km. Dzisiaj to już chciało mi się biec.  Było chłodniej a nadciągające chmury deszczowe tylko utwierdzały mnie w przekonaniu aby pobiec tak by zdążyć przed ulewą. Zrobiłem 9,2km. Następnie odmierzyłem odcinek 100 metrów. Wziąłem stoper i przebiegłem 8 setek. Pierwsza spokojnie 16 sekund z kawałkiem. Po przebiegnięciu marsz powrotny na start. W drugiej było lepiej 14:08 i ten wynik był dzisiaj najlepszy. Inne to 15-17 sekund. Nie robiłem ich na maxa. Tak na 80%. bo stoper w dłoni trochę przeszkadzał jednak. Najsłabiej miałem 18:45 w 5 próbie. Zatem doszło jeszcze 800 metrów. do treningu.

Bieg ciągły
25.05.2015 r.


Rozpoczynam nowy plan treningowy przygotowujący do maratonu w którym planuję wystartować na jesieni. W oparciu o schemat trenera zamierzam go zrobić w 110 dni. Daję trochę tolerancji na wszelki wypadek aby w razie czego móc modyfikować. Pierwszy trening to 50 minut biegu ciągłego. Strasznie mi się dłużyło i niezbyt chciało biec. Jednak jakoś ruszyłem się. Po drogach pełnych kałuż i błota biegłem wolno przez 57 minut roniąc 10 km z kawałkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz