niedziela, 4 lutego 2018

Podsumowanie stycznia 2018
Styczeń był dobry, choć opuściłem 3 treningi; siłę biegową, rozbieganie a jedno wybieganie zmniejszyłem w km, bo było ciężko. Ostatniego dnia miesiąca wybrałem się na łyżwy bo dawno nie jeździłem. Przy okazji było to urozmaicenie. Pływałem też na basenie i poćwiczyłem na siłowni. Zrobiłem o 1 km więcej niż w grudniu. Miało pęknąć 300 km, nie tym razem. Było jednak szybciej. Teraz czeka mnie ciężki miesiąc bardzo mocny i czas prawdy treningowej. Przekroczę już połowę przygotowań.
Liczba założonych treningów: 22
Liczna wykonanych treningów: 19
Liczba treningów tygodniowo: 4-5
Liczba startów w zawodach: 0
Życiówki: brak
Ogólna liczba kilometrów biegu w styczniu 2018:  258 km
Łącznie bieganie w 2018: 258 km  
Ponadto: rower stacjonarny, łyżwy, siłownia, basen  

Średnia liczba km na treningu: 14,33 km
Średnia na kilometr: 4:44
Liczba godzin spędzonych na bieganiu: 20:25
Średnia prędkość 12,64 km/h

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz