niedziela, 8 kwietnia 2018

Wybieganie i podsumowanie marca 2018

Na koniec marca w sobotę przed świętami zrobiłem wybieganie 27km ale już nie tak mocno.
Miesiąc marzec ze względu na starty był trochę słabszy pod względem treningów, ale tylko trochę. Przed startami stawiałem na odpoczynek.  Udało mi się złamać 1:27 w półmaratonie i zrobić 1:01 podczas tego bieguna 15km co cieszy mnie najbardziej.  Poza tym kontrolnie piątka dosyć dobrze i start w ciężkim cross maratonie. Po tych sukcesach musiałem zwolnić  zregenerować się trochę i urozmaicić treningi.
Liczba założonych treningów: 24
Liczna wykonanych treningów: 21
Liczba treningów tygodniowo: 3,5
Liczba startów w zawodach: 3
Życiówki: 2, półmarton i piętnastka
Ogólna liczba kilometrów biegu w marcu 2018:  270,32 km
Łącznie bieganie w 2018: 868,86 km  
Ponadto: rower stacjonarny 31 km

Średnia liczba km na treningu: 14,21 km
Średnia na kilometr: 4:53
Liczba godzin spędzonych na bieganiu: 22:00
Średnia prędkość 12,28 km/h

W kwietniu kilometraż będzie jeszcze mniejszy. Do tego będzie mój najważniejszy start.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz