niedziela, 19 kwietnia 2015

Treningi w tygodniu

We wtorek 14.04.2015 r. zrobiłem trening zaplanowany na godzinę biegu w ramach  tempówek. Plan był prosty 30 sekund różnicy między parzystym a nieparzystym km. Wyruszyłem jak zawsze po rozgrzewce i rozciąganiu. Pierwsza część trasy z wiatrem po polnych drogach do lasu. Po nawrocie i wybiegnięciu z lasu pod wiatr było trudniej. Trochę musiałem powalczyć aby utrzymać parzysty km na 4:30.
Wyszło 12 km 700 m w czasie 1:01:42 to dobry wynik zważywszy na piach i wiatr.


Czwartek 16.04.2015
Trening z początkującym biegaczem, młodym 18 letnim Danielem. Wybrałem trasę ponownie z wiatrem i nawrót pod wiatr. Ruszyliśmy spokojnie na 5:10 a potem przyspieszaliśmy co parę sekund do 4:47. Po nawrocie tempo trzymaliśmy 4:45-4:55. Ma potencjał. Młody dobrze się trzymał. To był chyba jego pierwszy w życiu bieg na takim dystansie i w takim tempie. Nie złapała go ani kolka ani zadyszka.  Na 5 km może spokojnie startować. Jak potrenuje to będę miał z kim się ścigać.  Wyszło 11km 500 metrów w 57 minut.
Teraz start w sobotę na 15 km po podobnej jak biegałem ostatnio nawierzchni. Będzie piach, podbiegi i las, czyli to co lubię. Czuję, że będzie bardzo dobrze, Jest moc i jest siła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz