poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Upalne treningi

Uf jak gorąco ale radzić sobie trzeba. Walczę. W niedzielę zrezygnowałem z wybiegania. W tygodniu biegałem wczesnym rankiem i dało się. Z koeli wybieganie chciałem zrobić po południu i... zaskoczyła mnie burza. Musiałem przerwać. Bieganie z włączonym telefonem na otwartej przestrzeni spowodowało, że odpuściłem po połowie dystansu. 

09.08.2015

Jak pisałem wyżej podczas wybiegania zaskoczyła mnie burza. Zszedłem po ponad 14 km. Porobiłem ćwiczenia pompki i brzuszki. Szkoda bo już 2 wybieganie w ostatnim miesiącu nie wyszło.

08.08.2015

Trening w innej niż zazwyczaj scenerii a mianowicie w Puszczy Knyszyńskiej. Gdy wychodziłem słyszałem wycie wilków. Tak wilki są w w okolicy Kruszynian gmina Krynki. Są nawet znaki ostrzegające przed wilkami.  10km spokojnie w większości po asfalcie ale w lesie. na koniec 8 30 sekundowych podbiegów trochę mocniej.


06.08.2015 
Trening tempem maratońskim na dystansie 17 km wyszło bardzo dobrze a biegałem wczesnym rankiem po wschodzie słońca.

04.08.2015
50 minut spokojnego biegi i 8 przebieżek po 20 sekund.

 
03.08.2015 
Trening tempo półmaratonu ze średnią 4:38 wyszło na dystansie blisko 12 km  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz