czwartek, 22 sierpnia 2013

Zapowiedź startu (2)

II Półmaraton Chmielakowy w Krasnymstawie 

Biegacz to nie ten, kto szybko biega. To ten, który nie ustaje w walce (Marc Buhl)



W tym roku mam na stanie ponad 1200 km w nogach. To dopiero będzie mój drugi półmaraton. Liczę na dobry start i być może niezły wynik. Choć profil trasy teoretycznie temu nie sprzyja tak sądzę po opisach. Trasy nie widziałem. Pogoda też będzie miała sporo do rzeczy. Na liście startowej ponad 700 osób zapisanych. Kluczem będzie start i wejście w bieg. Zazwyczaj potrzebuje około 4-5 km aby wczuć się w dystans tego typu. Po 10km powinno być dla mnie jasne jak się czuję. 
W drogę wyruszam z kolegą Pawłem  z Wisznic http://maratony.blogspot.com/ dzień wcześniej aby zaaklimatyzować się podejrzeć trochę trasę i poczuć klimat święta popularnych "Chmielaków". Ubrania i przyrządy biegowe wraz z maścią, bandażami już spakowane. Do tego izotonik własnej roboty na nawodnienie. Kilka drobiazgów i można rano ruszać.

Rok temu było tak: http://krasnystaw.pl/strona/index.php?option=com_content&view=article&id=391&catid=2&Itemid=161

2 komentarze:

  1. I jak poszło? Paweł był Twoim pacemakerem? :) Pozdrawiam biegowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paweł jest dla mnie za szybki. Przybiegł o 12 przede mną. Ja wykręciłem 1:33:49 to o ponad 7 minut 50 sekund złamałem życiówkę, a biegło się rewelacyjnie. Mimo podbiegów i przeważającej części trasy po asfalcie to fantastycznie. Dobra i sprawna organizacja.

      Usuń