wtorek, 15 października 2013

Przetrenowanie 
14.10.2013r.
"Padłem. Nikt nie podał ręki. Czy sam wstanę... silniejszy?"


Stało się. Wczesnej czy później  musiało to nastąpić.  
1.Jestem przetrenowany biegam od stycznia cały czas. Maksymalna przerwa to tydzień przed ostatnim maratonem.
2. Jestem zmęczony.
3.Nie mam zacięcia do biegania. Wprawdzie w zaplanowanych startach jeszcze dwa wezmę udział ale marnie to widzę.
4. Ciągle odczuwam skutki ostatniego maratonu.
5. Odparzyłem się i ciągle mam zaczerwienienia. Sudokrem pogarsza sytuacje powodując coraz większy ból. 
6. W tym roku osiągnąłem wyniki, które pobiłem na półmaratonie oraz maratonie  i osiadłem na laurach.
7. Jem teraz wszystko. W tym zakresie dietę odpuściłem.  
8. Nie ukrywam poimprezowałem ostatnio mocno i może dlatego tak się dzieje

Zrobiłem kilka treningów ale brakuje mi przede wszystkim szybkości i chęci. Ostatni trening zrobiłem po 4 dniach od poprzedniego. Nie biegam dużo teraz. Zakładałem okres roztrenowania przez miesiąc. Na ostatnim treningu przebiegłem 6,5km po piachu i drogach gruntowych. Mam dość asfaltu!!!!!!!!!!!Zamierzam poderwać się i spróbować zrobić po raz pierwszy po maratonie tempa i wszystkie skipy. Może brakuje mi właśnie szybkiego treningu.
Rozgrzewam się tak jak zawsze. Rozciągam przed treningiem i po. Nie wiem może to tez jakies przesilenie jesienne?
HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!!


2 komentarze:

  1. Przesadziłeś z treningami. Za dużo i za mocno trenujesz, wyluzuj już

    OdpowiedzUsuń
  2. posłuchaj dobrych rad, odpoczywaj kochanie

    OdpowiedzUsuń