wtorek, 3 września 2013

 Rozbieganie

Rusz się. Posuwaj się do przodu. Mierz wysoko. Zaplanuj odbicie. Nie siedź na pasie startowym i nie czekaj, aż ktoś do Ciebie podejdzie i popchnie samolot. Tak się po prostu nie stanie. Zmień swoje nastawienie i wznieś się na wyżyny. Uwierz mi, spodoba ci się tutaj (Donald Trump)


Po Dyszce w Kobylanach k. Terespola gdzie zrobiłem niezły czas 41,12 taki nieplanowany nawet byłem na podium w kategorii 30-50 lat. Byłem tylko dlatego, że nie ma co się oszukiwać nie było m.in. Rafała i Andrzeja. Dostałem pucharek
i świetne słuchawki do biegania. Zrobiłem sobie rozbieganie swoją trasą  http://www.runningmap.com/?id=592218  po piachu dwa kółeczka w granicach 5:00-5:20/km W sumie wyszło 13,1 km w czasie 1:06. Kolejny trening w czwartek i wtedy czekają mnie interwały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz