czwartek, 9 stycznia 2014

 Powoli wracam do biegania
 09.01.2014r.

Spokojnie, spokojnie i znowu będę biegaczem


Tytuł posta może mylić bo do biegania to jeszcze daleko ale już drugi raz w tym roku ruszyłem potruchtać trochę. Do startów jeszcze się nie rwę. Zapewne pierwszy w tym roku to będzie Trzecia Nocna Dycha do maratonu w Lublinie.  Tak a marginesie rozpoczęły się zapisy na II Maraton Lubelski 11.05.2014r. www.maraton.lublin.eu/pl/zapisy-na-drugi-maraton-lubelski  Jakoś zdjęć nie wrzucałem to tutaj z trasy ostatniego startu w 2013 roku w Lesie Dąbrowa w Lublinie.





Rozgrzewam się dłużej i robię ćwiczenia na pasmo biodrowo-piszczelowe. Postarałem się o zmianę części ubrania biegowego na termiczne. Narazie trudno mówić czy lepiej bo tylko człapię. Tak jeszcze kilka treningów.Wyruszyłem na tradycyjna pętlę 7,5km. Stoper włączyłem na starcie i nie zerkałem bardzo na niego. Popadało trochę i niewielkie błoto dodaje uroku treningowi. Księżyc świeci i gwiazdy razem z nim. Lekki wiaterek w twarz nie przeszkadza. Droga dzięki temu jest oświetlona ale latarka jest w pogotowiu. Z drogi gruntowej na asfaltową wynurzam się na dalsze kilometry. 1,5km po asfalcie i ponownie droga gruntowa na której wpadam gdzieś w kałużę. Na cza zerkam dopiero po 5km 28:32 to delikatnie. Teraz czuję wiatr w plecy i chciałoby się przyspieszyć ale nie mam mowy. Na to przyjdzie czas za kilka tygodni. Biegłem trochę wolniej niż poprzednio. Zrobiłem 7,5km w 42:56. Nie poczułem wcale tego dystansu. Bardziej zmęczyłem się na rozgrzewce niż w biegu.

4 komentarze:

  1. No właśnie zapisy ruszyły, ale jakoś kolegi jeszcze na liście startowej nie widzę :)
    Szybkiego powrotu do pełnej sprawności

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę choćbym miał przejśc i czekam na dobry numer np 333 lub 444 a TY biegniesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już drugiego dnia się zapisałem. Też myślałem żeby zapolować na jakiś ciekawy numerek, ale na to trzeba mieć czas, a u mnie z tym ostatnio ciężko.

      Usuń
  3. Ja rok temu polowałem na 666 miałem go a przed startem okazało się ze 669. Z zapisami jeszcze poczekam tak szybko limitu nie wyczerpią i oczywiście na trasę.

    OdpowiedzUsuń