środa, 19 marca 2014

Dwukilometrówki
18.03.2014r.

Bieganie jest doskonałym sposobem na zredukowanie stresu


           Do maratonu coraz bliżej a więc ostatni tydzień na normalne bieganie. Potem uspokojenie i oczekiwanie na tzw. głod biegowy aby na królewskim dystansie dać radę. Postanowiłem poćwiczyć tempo nie jak dotychczas na kilometrze na dwóch. Rozgrzewka odczepiam psa i lecimy. Początek polna droga i tempo 4:30 pierwsze dwa kilometry. Następnie po asfalcie długa droga 2 km po 5:00. Nie czuję zbytnio jakiegoś wielkiego obciążenia. Przeplatanie tempa o 30 sekund nie jest zbyt męczące. O minute dałoby się odczuć.

          Bieganie z psem to nie tylko dla towarzystwa ale jak zaobserwowałem okoliczne burki za mną nie biegną tylko do mojego kompana od razu uderzają. Znalazłem chyba już sposób na biegające za mną fawiki. Kolejne 2 km z uporem po 4:30 zleciały nie wiem kiedy. Odkąd biegam i startuję na dystansach pow 15km to piątka i Dycha tak szybko zlatują. Bieganie Nie dłuży mi się. Nie wiadomo kiedy i zleciała dycha w 47 minut. Treningowo o bardzo dobrze. Dalej 10-12km jeszcze po 4:30 i pozostałem dwa 5:00 razem 14km

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz