poniedziałek, 30 czerwca 2014

Truchtanie
27.06.2014r.

 Ćwiczenia rozciągające  są bardzo istotnym elementem treningu

    Z powodu deszczu i mundialu oraz lenistwa odpuściłem czwartkowe truchtanie a ruszyłem w piatek. Porozciągałem się i tutaj chyba widzę przyczynę mojej dolegliwości z lewa nogą. Rozciągam się szybko i ćwiczenia robię w 10 minut albo nawet mniej. Wcześniej tak nie robiłem. Co zauważyłem szybciej jakoś je robię. Musze to zmienić i  popracować nad tym elementem. Przez mundial tak się spieszę i na dobre to nie wychodzi.

     ie pojawił się nikt więc ruszyłem sam spod szkoły w lekkim truchcie. Po przebiegnięciu kółeczka 2,5km  dojechał Pan Krzysztof. Razem pobiegliśmy długie kółeczko spokojnie rozmawiając o bieganiu rzecz jasna.Po drugim zakończyłem bieg a kompan pobiegł dalej. Rozciągałem się tez nie za wiele w samochód i do domu. Założyłem bandaż elastyczny i zobaczę jak to będzie na półmaratonie w sobotę. Obawiam się bardzo bo nie biegałem więcej niż 16 km od poprzedniego półmaratonu a w nogach czuje zmęczenie. Ma pewne obawy co do tego startu czy dam rade pobiec na swoim poziomie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz