wtorek, 8 kwietnia 2014

Mocniejsze akcenty
07.04.2014r.

Bieganie jest jednym z najtańszych sportów. Aby zacząć, potrzebujesz jedynie parę dobrych butów przeznaczonych do biegania, T-shirt, dres lub spodenki


         Po Dyszce nie czułem zmęczenia więc trening w większości po asfalcie. Najbliższe starty w Lublinie to asfalt i kostka.  Wole piach i grunt ale nie ma tak dobrze. Robię rozgrzewkę i wyruszam. Nie zabieram płynów. Nawadniałem się trochę przez dzień zobaczę jak będę reagował. Pierwsze dwa km po 4:40, kolejne wchodzę na rytm po 4:20, następne dwa spokojniej 4:45, po 5km odczuwam brak picia. dalej przyspieszam i pędzę po 4:15 równo 3km. Następnie sprawdzam czas i po 9 km mam 39:15 bardzo mocno. Tego potrzebowałem. Nie nabiegałem się w sobotę bo obawiałem się jeszcze mocniej ruszyć. Teraz już podkręciłem tempo. Jednak odczułem to przyspieszenie. 

      Kolejne 3km po 4:40 i kilka  przyśpieszeń jeszcze na odcinkach 200 metrowych. Odstani na schłodzenie co daje 14km w 1:05:12. Bez picia jest ciężko. Jest coraz cieplej i nawadnianie na zapas jednak nie zdaje egzaminu. Nie da się napić na zapas. Teraz przede mną  spokojne tempo jakieś 15-16 km oraz wybieganie powyżej 20km.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz