wtorek, 15 kwietnia 2014

Rozbieganie i 10000 wyświetleń na blogu
15.04.2014r.

Bieganie to najbardziej skuteczna pigułka antydepresyjna



Po rekordowej dyszce w Lublinie odczułem zmęczenie. Dopadło mnie po ochłonięciu. Wybrałem się po rozciąganiu i lekkiej rozgrzewce potruchtać. Jedno kółeczko spokojnie gdzieś w okolicach 6 minut/km nie kontrolowałem czasu a dystans 8km. Jeszcze trochę regeneracji i w czwartek już kilometrówki zrobię.


Cieszy mnie bardzo 15.04.2014 roku mój blog osiagnął 10 000 tys. odwiedzin. w 10 miesięcy., co daje 1000/miesiąc i średnio 33 dziennie. Funkcjonuje on od czerwca 2013 roku a zacząłem pisać po debiucie w maratonie lubelskim  8 czerwca 2013 roku. Rekordowy w ilości wyświetleń jest pierwszy post "Mój pierwszy maraton "biegamwstudziance.blogspot.com/2013/06/moj-pierwszy-maraton-lublin-08062013.html Najwięcej osób wchodzi przez www.google.com. Internauci wchodzą na mój blog z swoich blogów a wśród wyświetleń w statystykach (źródła ruchu sieciowego) najwięcej  z Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Anglii, Rosji a nawet Hiszpanii. 
Dziękuję wszystkim za odwiedziny i opinie.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz